vrijdag 25 oktober 2013

Inspirerend Samenwerken

 

Graag nemen we de Blog over van Erwin Klaasse, @sjaboepaan die o.a. vertelt  over de bijeenkomst van de Werkgroep ICT/SMedia van het Netwerk Werkconcept Critical Skills

Afgelopen week kwamen we met een clubje (enorm) enthousiaste mensen bij elkaar. Helaas geen @henkvangils en @JeroenGennep die door andere verplichtingen het moesten doen met de aantekeningen, maar wel @ElsSnels, @RJoch, @michelboer en (mijn held) @HvanSchie (die overigens door menig instelling foutief wordt vermeld op Twitter).

Allen mensen die geheel belangeloos (!) deelnemen aan een ‘groepje’ (lees: community) dat gelooft in hulpmiddelen als ICT en het werkconcept Critical Skills. Zet die mensen bij elkaar en je krijgt een overload aan inspiratie. Zo zou ik iets gaan uitwerken en gedurende mijn uitwerkingen kwam ik zo ontzettend veel tegen.
Het werkconcept Critical Skills is een werkconcept dat iets verder gaat dan de ‘populaire 21st century skills‘ die te pas en te onpas overal genoemd worden. Niks geen arrangeren, maar werken vanuit betekenisvol onderwijs. Een deel van de inspiratie wil ik graag met u delen. De rest volgt (misschien) later, maar laat dit al als inspiratie werken.





@HvanSchie zou samen met mij iets zoeken om de communicatie te bevorderen. Dat werd dus niet samen, want @HvanSchie was sneller dan het licht en in de avond was er al een prachtig platform ingericht. Daar word je blij van! Mensen die elkaar inspireren, wat is dat ongelooflijk mooi!
Overigens wil ik @henkvangils ook bedanken voor zijn inzet op een ander moment deze week. Een bijeenkomst waar mensen geprikkeld werden door te zien wat de mogelijkheden zijn, ook dat is geweldig mooi! En dat @JeroenGennep even geen tijd had was wel te verklaren…
Er volgt nog heel veel moois!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten